Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

  1. Zwrotowi podlega Towar, który:
    – nie nosi śladów użytkowania,
    – nie został uszkodzony,
    – posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
    – znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu,
    – został zakupiony w sklepie POLKA MANOLKA

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru.

Zwrotowi nie podlega Towar, który:

– wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
– pochodzi ze zwrotu bądź wymiany,
– w momencie sprzedaży posiadał obniżoną cenę ze względu na niepełną wartość spowodowaną wadą, uszkodzeniem, itp.

Do zwrotu NALEŻY DOŁĄCZYĆ PARAGON/fakturę – bez paragonu/faktury zwrot nie zostanie uznany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

 

Zasady dokonania zwrotu produktu:

  1. Napisz do nas wiadomość e-mail na adres: sklep@polkamanolka.pl z chęcią zwrotu danego produktu.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki PARAGON/fakturę oraz formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta bankowego, na który zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy jest kompletny, nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

W chwili, kiedy Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail wiadomość o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami.

E-mail: sklep@polkamanolka.pl

lub telefonicznie: 574 499 287