Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru.
Zwrotowi nie podlega Towar, który:
– wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
– pochodzi ze zwrotu bądź wymiany,
– w momencie sprzedaży posiadał obniżoną cenę ze względu na niepełną wartość spowodowaną wadą, uszkodzeniem, itp.
Do zwrotu NALEŻY DOŁĄCZYĆ PARAGON/fakturę – bez paragonu/faktury zwrot nie zostanie uznany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Zasady dokonania zwrotu produktu:
- Napisz do nas wiadomość e-mail na adres: sklep@polkamanolka.pl z chęcią zwrotu danego produktu.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki PARAGON/fakturę oraz formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta bankowego, na który zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy jest kompletny, nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
W chwili, kiedy Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail wiadomość o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z nami.
E-mail: sklep@polkamanolka.pl
lub telefonicznie: 574 499 287